امیر دریادار بیغم:برگزاری منظم محافل انس با قرآن در نیروی دریایی یک نقطه قوت است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 70
نویسنده : علی

 

در این محفل نورانی امیر دریادار خادم بیغم ، با آرزوی  قبولی طاعات و عبادات دریادلان پایگاه دریایی خارگ و مهمانان حاضر،گفت: ماه رمضان ، ماه ضیافت الهی است و همگان باید به بهره بردن  کامل از فیوضات این ماه تلاش کنند .

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) میفرمایند:"ماه رمضان اولش رحمت میانه اش مغفرت و آخرش اجابت است."این ماه فرصت بسیار خوبی برای پالایش روح و جسم انسان است و اگر از مغفرت در این ماه بازبمانیم ضرر بسیار بزرگی کرده ایم .

دریادار بیغم برگزاری منظم محافل انس با قرآن را یکی از جلوه های زیبای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد : این محافل و مجالس در نیروی دریایی در ماه مبارک رمضان در همه ی یگانهای این نیرو  اعم از یگانهای شناور و زیر سطحی ، یگانهای عمده ، ماموریت های برون مرزی و در بین خانواده ها به نحو شایسته انجام می گیرد که این یکی از نقاط قوت ماست.

 امیر دریا دار خادم بیغم در ادامه توجه به معنویت و مباحث اعتقادی را تفاوت عمده نیروهای مسلح کشور ما با سایر نیروهای نظامی دیگر کشورها دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی موفقیت و شکست را وابسته به تجهیزات نظامی می داند ، ولی در نظام ما این مفاهیم معنی ندارند ، "چون معتقدیم راه ما راه حسین (ع) است"  و در چنین اعتقادی شکست معنا ندارد و این موضوع مهمترین عامل بازدارندگی نیروهای نظامی کشور ما است .

وی افزود : آن چیری که استکبار از آن هراس دارد نیروی انسانی مومن ، انقلابی ، متعهد و مقید به نظام و انقلاب است که استکبار با متوسل شدن به ترفندهای  مختلف تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال گرفتن این نیروی انقلابی است و می خواهند جوان های ما را به جوانانی بی ایمان و بی تفاوت به فرهنگ اسلامی تبدیل کنند؛ در صورتی که آموزه های دینی ما کاملاٌ نقطه مقابل خواست دشمن است و این برگ برنده نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل خصم است.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت فضای مجازی و مدیریت آن بیان داشت : فضای مجازی یک فرهنگ کاملا متفاوت با فرهنگ اسلامی را تبلیغ می کند و امروز جنگ نرم در اولویت کار دشمن است ، بنابراین باید مراقب باشیم جوانهای ما در فضای مجازی که زمین بازی دشمن و مستکبرین است دچار انحراف و سستی ایمان و شبهه نشوند.

 




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: